correct Preset UI description
This commit is contained in:
parent
1bbe127209
commit
fcd59de6fb
@ -178,7 +178,7 @@
|
|||||||
"Failed to import. Please copy a preset to the clipboard.": "インポートに失敗しました。プリセットをクリップボードにコピーしてください。",
|
"Failed to import. Please copy a preset to the clipboard.": "インポートに失敗しました。プリセットをクリップボードにコピーしてください。",
|
||||||
"Clipboard is empty.": "クリップボードが空です。",
|
"Clipboard is empty.": "クリップボードが空です。",
|
||||||
"Successfully copied to clipboard.": "クリップボードにコピーしました。",
|
"Successfully copied to clipboard.": "クリップボードにコピーしました。",
|
||||||
"Edit Messages": "メッセージの編集",
|
"Edit Character Settings": "キャラクター設定を編集",
|
||||||
"Go Back": "戻る",
|
"Go Back": "戻る",
|
||||||
"Description": "説明",
|
"Description": "説明",
|
||||||
"Avatar Url": "アバターURL",
|
"Avatar Url": "アバターURL",
|
||||||
@ -244,5 +244,6 @@
|
|||||||
"Failed to load local sound font, please check if the files exist - assets/sound-font": "ローカルサウンドフォントの読み込みに失敗しました、ファイルが存在するか確認してください - assets/sound-font",
|
"Failed to load local sound font, please check if the files exist - assets/sound-font": "ローカルサウンドフォントの読み込みに失敗しました、ファイルが存在するか確認してください - assets/sound-font",
|
||||||
"Please convert model to safe tensors format first": "モデルを安全なテンソル形式に変換してください",
|
"Please convert model to safe tensors format first": "モデルを安全なテンソル形式に変換してください",
|
||||||
"Convert To Safe Tensors Format": "安全なテンソル形式に変換",
|
"Convert To Safe Tensors Format": "安全なテンソル形式に変換",
|
||||||
"Please change Strategy to WebGPU to use safetensors format": "StrategyをWebGPUに変更して、安全なテンソル形式を使用してください"
|
"Please change Strategy to WebGPU to use safetensors format": "StrategyをWebGPUに変更して、安全なテンソル形式を使用してください",
|
||||||
|
"Preview Only": "プレビューのみ"
|
||||||
}
|
}
|
@ -178,7 +178,7 @@
|
|||||||
"Failed to import. Please copy a preset to the clipboard.": "导入失败。请复制一个预设到剪贴板",
|
"Failed to import. Please copy a preset to the clipboard.": "导入失败。请复制一个预设到剪贴板",
|
||||||
"Clipboard is empty.": "剪贴板没有内容",
|
"Clipboard is empty.": "剪贴板没有内容",
|
||||||
"Successfully copied to clipboard.": "成功复制到剪贴板",
|
"Successfully copied to clipboard.": "成功复制到剪贴板",
|
||||||
"Edit Messages": "编辑对话",
|
"Edit Character Settings": "编辑人设",
|
||||||
"Go Back": "返回",
|
"Go Back": "返回",
|
||||||
"Description": "描述",
|
"Description": "描述",
|
||||||
"Avatar Url": "头像图片地址",
|
"Avatar Url": "头像图片地址",
|
||||||
@ -244,5 +244,6 @@
|
|||||||
"Failed to load local sound font, please check if the files exist - assets/sound-font": "加载本地音色资源失败,请检查文件是否存在 - assets/sound-font",
|
"Failed to load local sound font, please check if the files exist - assets/sound-font": "加载本地音色资源失败,请检查文件是否存在 - assets/sound-font",
|
||||||
"Please convert model to safe tensors format first": "请先将模型转换为Safetensors格式",
|
"Please convert model to safe tensors format first": "请先将模型转换为Safetensors格式",
|
||||||
"Convert To Safe Tensors Format": "转换为Safetensors格式",
|
"Convert To Safe Tensors Format": "转换为Safetensors格式",
|
||||||
"Please change Strategy to WebGPU to use safetensors format": "请将Strategy改为WebGPU以使用safetensors格式"
|
"Please change Strategy to WebGPU to use safetensors format": "请将Strategy改为WebGPU以使用safetensors格式",
|
||||||
|
"Preview Only": "仅预览"
|
||||||
}
|
}
|
@ -250,14 +250,14 @@ export const ChatPresetEditor: FC<{
|
|||||||
}} />
|
}} />
|
||||||
<Button onClick={() => {
|
<Button onClick={() => {
|
||||||
setEditingMessages(!editingMessages);
|
setEditingMessages(!editingMessages);
|
||||||
}}>{!editingMessages ? t('Edit Messages') : t('Go Back')}</Button>
|
}}>{!editingMessages ? t('Edit Character Settings') : t('Go Back')}</Button>
|
||||||
</div>
|
</div>
|
||||||
} />
|
} />
|
||||||
{
|
{
|
||||||
editingMessages ?
|
editingMessages ?
|
||||||
<MessagesEditor /> :
|
<MessagesEditor /> :
|
||||||
<div className="flex flex-col gap-1 p-2 overflow-x-hidden overflow-y-auto">
|
<div className="flex flex-col gap-1 p-2 overflow-x-hidden overflow-y-auto">
|
||||||
<Labeled flex breakline label={t('Description')}
|
<Labeled flex breakline label={`${t('Description')} (${t("Preview Only")})`}
|
||||||
content={
|
content={
|
||||||
<Input value={editingPreset.desc} onChange={(e, data) => {
|
<Input value={editingPreset.desc} onChange={(e, data) => {
|
||||||
setEditingPreset({
|
setEditingPreset({
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user